Medlemsvilkår for Botanisk Hageklubb
Medlemsvilkår i Botanisk Hageklubb
Vår medlemsklubb er et kostnadsfritt medlemsprogram der du som medlem samler poeng ved hvert kjøp, får tilgang til eksklusive tilbud og artikler med nyttige hagetips. Når du melder deg inn i Botanisk Hageklubb, samtykker du til at vi kan kontakte deg via e-post /nyhetsbrev for å informere eller markedsføre våre egne tilbud og produkter. Du melder deg enkelt inn ved å logge inn på 'Min side' og akseptere medlemsvilkårene.
Bonuspoeng
Som medlem av Botanisk Hageklubb, samler du bonuspoeng hver gang du handler hos oss. Du må være logget inn på din bruker når du handler for å kunne samle poeng. Hver krone du handler for gir 0,5 poeng. Når du har spart opp 1000 poeng, kan du omgjøre poengene til en rabattkode på 100 kroner som du kan bruke ved utsjekk i kassen. Logg inn på dine sider for å se poengsaldo, samt omgjøre poeng til rabattkode.
Som kunde kan du ta i bruk dine bonuspoeng ved å logge inn på din side i nettbutikken og gå til "Min side". Inne på "Min side" er det opplyst hvor mange poeng du har, hva disse poengene tilsvarer i kroner og en link for å veksle disse poengene inn i rabattkode.
Koden vil da bli synlig for deg samtidig som den legger seg inn i handlekurven slik at den er klar til neste handlerunde.
Innloggingsopplysninger til "Min Side"
Når du blir medlem, opprettes innloggingsopplysniger til "Min Side". Formålet er at du som medlem raskt og enkelt skal kunne administrere medlemskapet, f.eks. endre opplysninger, se aktuell poengsaldo, overføre bonuspoeng til rabattkoder, samt avregistrere medlemskapet hvis ønskelig. Når du handler på botaniskverden.no registreres medlemskjøpet ved at du er innlogget.
Som medlem har du et eget ansvar for å sikre at kontaktopplysningene dine er korrekte og aktuelle. Du kan når som helst endre dine opplysninger på min side. I Klarna Checkout blir adresse hentet av Klarna basert på e-postadressen og tidligere kjøp via Klarna. Så selv om du legger inn en ny adresse via mine sider, så vil ikke denne automatisk komme opp i Klarna Checkout.
E-postadressen er hoved-identifikatoren for et kundekort. Så hvis en kunde, som er medlem, bruker en annen e-postadresse (men fortsatt samme navn, adresse, tlf) i klarna checkout, så vil ikke ordren knytte seg til medlemskontoen, men opprette et nytt kundekort på den nye e-postadressen.
Avmelding
Du kan når som helst melde deg ut av Botanisk Hageklubb ved å gå inn på "Min side" hvor du trykker «Bekreft utmelding» eller ved å sende en e-post til info@zimtrade.no. Du vil ikke lenger motta tilbud eller annen markedsføring fra Botanisk Hageklubb. Når du er meldt ut er det ikke mulig å gjenopprette medlemshistorikk dersom du ønsker å melde deg inn på nytt. Ved utmelding av Botanisk Hageklubb blir oppsparte bonuspoeng slettet.
Hvor kommer du i kontakt med oss?
For andre spørsmål, informasjon eller personopplysninger kan du ta kontakt med oss på mail: post@zimtrade.no eller telefon 56550355.
Personvern
Vi tar ditt personvern på alvor. Vi garanterer at dine opplysninger kun vil bli lagret og brukt i forbindelse med ditt medlemskap i medlemsklubben Botanisk Hageklubb. På «Min side» kan du alltid endre dine samtykker eller melde deg ut av kundeklubben.
For at du skal kunne bli medlem i Botanisk Hageklubb må vi registrere og behandle personopplysninger om deg og øvrig informasjon i relasjon til medlemskapet. Vi er ansvarlig for lagring og annen behandling av dine personopplysninger i tråd med Personopplysningsloven. Opplysningene behandles i den hensikt å administrere og drifte kundeklubben.
Vi vil ikke selge dine personopplysninger til tredjepart.
For ytterligere detaljer om personvern, vennligst les vår Personvernerklæring på Botaniskverden.no. Dersom du har spørsmål, ønsker innsyn i de personopplysningene vi har om deg, eller ønsker disse rettet eller slettet fordi opplysningene er uriktige, kan du når som helst kontakte oss eller logge deg inn på "Min side" på Botaniskverden.no
Avtalens varighet
Vi har rett til å endre vilkårene i avtalen. Dersom vi foretar større endringer (endringer som har betydning for deg), vil vi informere deg om disse slik at du får mulighet til å godkjenne de nye vilkårene. Slike endringer er for eksempel at vi ønsker å behandle dine personopplysninger til et nytt formål. Dersom du ikke ønsker å godta de nye vilkårene, kan du si opp avtalen på samme måte som nevnt ovenfor. Små endringer i vilkårene, for eksempel at vi endrer vår kontaktinformasjon, kan vi foreta uten å informere deg.
Vi forbeholder oss retten til, med 30 dagers varsel, å avvikle eller erstatte Botanisk Hageklubb. Dersom Botanisk Hageklubb må avvikles grunnet lovgivning, domsavgjørelse eller forbud gitt av myndigheter, kan Botanisk Verden - Zimtrade AS uten forvarsel opphøre med umiddelbar virkning. Vi kan si opp avtalen med umiddelbar virkning dersom du har oppgitt feilaktige opplysninger eller bryter dine forpliktelser i henhold til denne avtalen.
Tjenester tilbudt av tredjeparter
Via våre tjenester kan det være mulig for deg å knytte deg opp mot tjenester tilbudt av andre enn oss (en tredjepart). Dette gjelder f.eks. om du kjøper et produkt som skal fraktes til deg eller gjennomfører en betaling. Vi gjør oppmerksom på at det kan gjelde andre vilkår fra tredjepart. Disse må du godta for å bruke produkter eller tjenester som ikke vi tilbyr direkte.
Botanisk Verden – Zimtrade AS er ikke ansvarlig for tjenester levert av tredjepart. Hva du gjør med tredjeparts tjenester, er et forhold mellom deg og slik tredjepart.
Force Majeure
Dersom det oppstår en situasjon som gjør det umulig for oss å oppfylle våre forpliktelser i tråd med disse vilkårene eller en situasjon som etter vanlige kjøpsrettslige regler regnes som Force Majeure, opphører våre forpliktelser så lenge den ekstraordinære situasjonen vedvarer. Eksempler på dette er lovendringer, arbeidskonflikt, streik, lockout eller andre omstendigheter som partene ikke rår over, slik som krig, opprør, brann, flom, eksplosjon, inngrep fra offentlige myndigheter eller at nettverk er nede grunnet feil som ikke skyldes partene.