Til kassen
Totalt: 0

Meny

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Norsk nettbutikk med et stort utvalg frø, blomsterløk og stauder | Høy kvalitet og 35 års erfaring | Fri frakt over 1500,-

Ekstra gode tilbud🌸

Bestill her >

Reklamasjon og angrerett

Reklamasjon
Mottar du varer med dårlig kvalitet, eller planter som ikke er spiredyktige innen forventet tid, må du ta kontakt via e-post eller telefon. Vi sender nye varer eller krediterer beløpet. Pakker som inneholder planter og stauderøtter må hentes på hentested innen 1-2 dager for at reklamasjonsretten skal gjelde.

Angrerett / retur
Ved kjøp av ferskvarer som planter og barrotrøtter er det ikke angrerett, da dette er ferskvarer som vi ikke får videresolgt. Ønsker du å returnere andre varer må du gi beskjed på e-post eller telefon og returnere varen så snart som mulig. Returkostnader må kunden dekke selv. Vi tilbakebetaler beløpet for varen, men ikke porto. Pakker som returners uten at det gis gi beskjed på forhånd, refunderes ikke.

Feillevering
Feillevering erstattes med nye varer vederlagsfritt. Vi leverer ikke erstatningsvarer for utsolgte varer uten å kontakte kunden først.

Uavhentede pakker
Du har 7 dagers frist til å hente pakken din på Postens hentested. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. Dette er Postens reglement. Du har mulighet til å utsette henting ved å gå inn på posten.no, eller i Posten-appen.

Har du bestilt ferskvarer som planter og stauderøtter, refunderes ikke beløpet for uavhentede pakker, i tillegg vil du bli fakturert for returfraktkostnadene. Ønsker du varene tilsendt på nytt, må vi kreve porto for retur, pluss porto for ny utsendelse.